fbpx

Over ons

Wat jij kan verwachten

Je wilt je medewerkers de ruimte bieden die ze nodig hebben. Waar ze zich ontwikkelen, geïnspireerd worden, plezier hebben en meters maken om de doelen te behalen. Jouw werkomgeving bepaald mede het succes van je werknemers, en daarmee het bedrijf. Maar vergeet ook jouw potentiële nieuwe klant niet. Die eerste indruk die je maakt, die blijft hangen! De binnenkomst, comfortabele stoelen, lichte ruimte, lekkere koffie. Het draait allemaal om de beleving. Voor jouw mensen én klanten. 

 

‘’Mooie woorden’’, denk je misschien. ‘’Maar hoe pakken jullie dat aan’’?

Elk project is anders. Elk bedrijf is anders. Elke branche vraagt weer om een andere aanpak. Waar we in ieder geval duidelijk over kunnen zijn.

Wij houden niet van eindeloze meetings. Wij zijn doeners. We luisteren, vragen en koppelen die uitkomst aan onze creativiteit. Ook de trends, ergonomie en technische ontwikkelingen verliezen we natuurlijk niet uit het oog. Of wat dacht je van een ontwerp op basis van de neurowetenschap? Wij halen alles uit de kast om – op tijd en binnen budget – jouw nieuwe werkomgeving op te leveren. 

 

Onze specialisten (zoals Manja, Remco, Linda) gaan graag voor je aan de slag. Zij bedenken, ontwerpen en bouwen de werkomgeving die jouw organisatie verder brengt!  

 

Wie zijn wij?

Wij zijn Hoogerwerf for Office, opgericht door Jan Hoogerwerf in de roerige jaren zestig. Gestart als verkoper van kantoorartikelen, maar inmiddels uitgegroeid tot een full-service bedrijf dat alles voor jouw kantoor kan regelen. Of het nu gaat om een kantoorwand van steigerhout, een koeienschilderij met geluiddempend effect óf een multifunctional die kan printen, kopiëren en scannen. Uiteraard kun je ook nog steeds bij ons terecht voor al je kantoorartikelen.

Wij willen niet zomaar een order scoren, maar met je meedenken. We willen samen met jou werkplekken ontwerpen die inspireren, die vernieuwend zijn en die ontmoetingen mogelijk maken. We richten high-tech kantoortuinen in voor 150 medewerkers, maar ook een prettig kantoor voor twee personen. Hoe groot jouw organisatie ook is, we willen een werkomgeving faciliteren die voelt als thuis. Het liefst doen we dat zonder al te veel poeha – de Vlaardingse (of Rotterdamse) nuchterheid zit er bij ons goed in. We willen je maximaal ontzorgen.

Iedereen die bij ons werkt, gelooft in onze producten en heeft kennis van zaken. We zetten alles op alles om jou zo goed mogelijk te helpen. Werken met Hoogerwerf is alsof je er een nieuwe collega bij hebt. Wie je ook spreekt als je belt, iedereen staat voor je klaar. Ontwerper, projectleider, chauffeur of monteur, dat maakt niet uit. Maken we snel kennis?

43
Koppen koffie per dag
17
Enthousiaste collega’s
2
Honden om te knuffelen

Dit zijn wij

DIRECTEUR

Peter Hoogerwerf

HOOFD VERLOREN POSTZAKEN

Dotty

PRINT & SCAN

Ronald Noordhoek

KANTOORARTIKELEN

Kirsten Hoogerwerf

HOOFD BEVEILIGING

Sjef

Linda, kantoorinrichter bij Hoogerwerf

INTERIEUR PROJECTEN

Linda Goedhard

PRINT & SCAN

Ramon van Loon

KANTOORARTIKELEN

Maaike Kroos

PRINT & SCAN

Marco van Jaarsveld

INTERIEUR PROJECTEN

Manja Buitink

INTERIEUR PROJECTEN

Peet van Zanten

INTERIEUR PROJECTEN

Remco Pruijsers

ADMINISTRATIE

Alice van der Drift

KANTOORARTIKELEN

Ersel Sarac

FACILITAIR

Josina Honing-Baas

Dat alles dankzij Jan: onze geschiedenis

Ontmoet de jonge Jan Hoogerwerf, die eind jaren ’60 zijn baan in de papier- en kantoormaterialenhandel opzegt om voor zichzelf te beginnen. Met slechts een maandsalaris op zak begint hij vanuit huis met het verkopen van schrijfmachines en kassa’s. Als de allereerste bestelling telefonisch binnenkomt, is echtgenote Tineke zo enthousiast dat ze de klant wel kan zoenen. “Dat kan wel wat minder,” zegt Jan droog. Begin 1965 is Hoogerwerf Kantoorinstallaties een feit.

Het bedrijf groeit en groeit. Familie, vrienden, buren en zelfs de bakker om de hoek helpen mee in het bedrijf. Uitbreidingen en verbouwingen volgen, maar de klantgerichte, eerlijke en originele manier van zaken doen blijft bestaan. In 1972 is het bedrijf zo groot, dat Jan een kantoorpand laat bouwen aan de Van Beethovensingel, waar je ons vandaag de dag nog steeds kunt vinden. 

Als Jan 60 is, maakt hij langzaamaan plaats voor zoon Peter, die al van jongs af aan mee komt naar kantoor. In 5 jaar tijd leert Peter het bedrijf van voor tot achteren kennen en in 1999 is het zover: hij neemt het bedrijf officieel over.

Door de jaren heen groeit Hoogerwerf uit tot full-service bedrijf voor kantoren: van een nieuwe inrichting tot printers, scanners en kopieerapparaten, maar ook nog gewoon de oh zo handige pennen en notitieblokken. Het belangrijkste is dat we werkplekken ontwerpen (en faciliteren) die inspireren. We willen goede producten verkopen aan tevreden klanten, maar bovenal maximaal ontzorgen.

Ook Peter neemt zijn kinderen regelmatig mee naar de zaak. Inmiddels dragen ook dochters Kirsten en Moniek hun steentje bij aan het succes van Hoogerwerf: Kirsten bij kantoorartikelen en Moniek als spin in het web op het gebied van personeel, interieur projecten en marketing. Meer dan 50 jaar na oprichting staat plezier in het helpen van klanten nog steeds voorop. We kijken uit naar wat de toekomst allemaal zal brengen. Wat dat precies zal zijn, weet niemand zeker. Hoewel… Moniek heeft altijd al geroepen dat zij de zaak ooit wil overnemen…

Langetermijnrelaties vormen voor ons de basis. Daar valt onze relatie met Hoogerwerf zeker onder. We werken al ruim 15 jaar met ze samen. Hoogerwerf is een betrouwbare partner met een hoog serviceniveau. Bovendien wordt er altijd pro-actief gehandeld.

Peter Boeringa

BUKO Infrasupport

Hoogerwerf heeft ons hoofdkantoor volledig vernieuwd. Een familiegevoel is voor ons belangrijk en de inrichting heeft hier een grote bijdrage aan geleverd. Hoogerwerf kent ons goed en dat merk je. We zijn erg trots op ons nieuwe kantoor!

Facility Management

Rijk Zwaan Zaadteelt en Zaadhandel

Interieur projecten

Op zoek naar restyling van je kantoor, kantine, vergaderruimte of welke (werk)plek dan ook? We maken graag kennis. Je nieuwe ruimte moet natuurlijk wel bij je passen. Wees niet verbaasd als één van onze ontwerpers persoonlijk bij je langskomt. Samen met jou creëren we de ideale omgeving, nog voordat er een offerte is gemaakt.

Alles over interieur projecten

Print & Scan

Onze printers en scanners worden niet zomaar bij je neergezet. We kijken goed naar jouw bedrijf en kijken op basis van wat we zien naar welke functionaliteiten voor jou noodzakelijk zijn. Je nieuwe apparaten worden vervolgens geleverd met een servicemonteur, Marco of Ramon, die jouw bedrijf door en door leert kennen. Binnen no time voelt hij als een echte collega!

Alles over Print & Scan

Kantoorartikelen

Er zijn honderden soorten pennen, schoonmaakartikelen en computermuizen, maar wie adviseert je nu eigenlijk in wat je nodig hebt? Precies díe service staat bij ons voorop. Als je even niet weet wat je nodig hebt, helpt Maaike of Kirsten je graag op weg. Onze chauffeurs Robin en Ersel brengen de bestelling vervolgens persoonlijk naar je toe en zetten alles indien nodig voor je weg. Beter wordt het niet.

Alles over kantoorartikelen

BEL MIJ TERUG