Interieur projecten

Een kantoor is zoveel meer dan een kantoor. Het is een plek die inspireert, waar je geconcentreerd kunt werken zonder afleiding en waar je je thuis voelt. Wij helpen je graag om het optimale kantoor te realiseren. Of je nu gaat verhuizen of een compleet nieuwe inrichting wil, wij zoeken samen met jou naar de beste oplossing! Ook voor advies op het gebied van akoestiek of ergonomie ben je bij ons aan het juiste adres. We veranderen werken voor jou in een feestje, zonder dat jij hier omkijken naar hebt!

1

Kennismaking

We beginnen alsof we de opdracht al hebben. Klinkt misschien een beetje vreemd, maar zo werken we intensiever samen en komen we tot de juiste oplossing. Moniek is vaak je eerste aanspreekpunt, samen met ontwerpster Linda of interieur architecte Jelena. We leren elkaar eerst goed kennen en stellen je wensen, eisen en behoeften vast. De organisatie komt bij ons altijd als eerste. Door ons goed te verdiepen in jouw bedrijf, kunnen we de juiste oplossing neerzetten.

2

Planvorming

Als we je goed kennen, kijken we als eerst naar de ergonomie. Een goed kantoor is namelijk ook een gezond kantoor! We kijken naar het juiste meubilair, maar ook naar lichtinval, akoestiek, ventilatie en groen. Daarna kijken we naar de techniek. Zonder bijvoorbeeld de juiste datavoorziening en bekabeling kunnen we immers geen goede werkomgeving creëren! Tenslotte gaan we aan de slag met het conceptontwerp, waarmee we een identiteit neerzetten die past bij jouw organisatie en doelstellingen.

Op basis van het concept maken we vervolgens een begroting op. Hier nemen we alles in mee, ook de klussers en vaklui die we nodig hebben. We werken al jaren samen met dezelfde partners, waardoor we perfect op elkaar ingespeeld zijn en weten wat we aan elkaar hebben. Zo weet je zeker dat alles uiteindelijk binnen jouw budget past. Hebben we akkoord op de offerte? Dan gaan we alles waar maken!

3

Aan de slag

Overhandig de sleutel maar aan ons! We nemen alles omtrent jouw nieuwe interieur voor je uit handen. Remco bestelt alles wat je nodig hebt. Peet zorgt er, als projectmanager op locatie, voor dat alles in kannen en kruiken is. We vinden het super als je langskomt, maar maak je vooral geen zorgen. Peet regelt alles voor je en heeft alles in de gaten. Ook Moniek, Linda en Jelena blijven betrokken, zodat alles nog beter wordt dan je ooit had durven dromen. Wij gaan altijd voor het hoogst haalbare!

4

Oplevering

En dan is het lang verwachte moment daar: de oplevering! Binnen de vooraf vastgestelde tijd én het budget leveren we jouw nieuwe ruimte op. Loop maar eens met ons mee, dan laten we je zien wat we allemaal hebben gedaan. Alles wat jou daarna nog rest, is genieten van de inspirerende omgeving, waar je samen met je huidige (en toekomstige) collega’s fijn en efficiënt kunt werken!

In ons nieuwe pand vond ik het belangrijk om medewerkers iets extra’s te bieden. Daarom vroegen we Hoogerwerf mee te denken over ons bedrijfsrestaurant. Dit is nu niet meer alleen een plek om te eten, maar ook een plek voor bijeenkomsten en ontspanning. We zijn heel tevreden!

Bart Houdijk

Houdijk Holland

Hoogerwerf heeft in verband met de akoestiek ons plafond verlaagd. Daarnaast hebben ze een nieuwe spreekkamer ontwikkeld en staat er nog meer op de planning. Alles verloopt altijd zoals gehoopt. De monteurs zijn vaklui die kwaliteit leveren. Dat is voor ons veel waard.

Marcel Smolders

De Nederlandse Zorg Bemiddelaar

Team interieur projecten

DIRECTEUR

Peter Hoogerwerf

INTERIEUR PROJECTEN

Moniek Hoogerwerf

INTERIEUR PROJECTEN

Linda Goedhard

INTERIEUR PROJECTEN

Jelena Hilgers

INTERIEUR PROJECTEN

Remco Pruijsers

INTERIEUR PROJECTEN

Peet van Zanten

INTERIEUR PROJECTEN

Manja Buitink

BEL MIJ TERUG