Kantoorartikelen

Alles voor kantoor, met een lach van oor tot oor. Het klinkt misschien wat cliché, maar het is wel waar. Wat je ook wil hebben, we regelen het van begin tot eind voor je. We zijn als een eigen facility manager, maar dan op afstand!

 

Wij zijn aangesloten bij de inkoopvereniging van Quantore, waardoor wij via onze webshop ruim 23.000 producten uit voorraad kunnen aanbieden. En er zijn er nog véél meer. Als je voor 15.00 uur bestelt, zorgen onze eigen chauffeurs Ersel en Robin ervoor dat het de volgende werkdag al bij jou wordt bezorgd.

Meer dan alleen een webshop

Service is bij ons het aller belangrijkst. Van je eerste persoonlijke contact met Maaike of Kirsten tot de bezorging door onze eigen chauffeurs, we helpen waar we kunnen. We regelen niet alleen je papierwaren, maar ook alle facilitaire zaken. Er zijn zelfs klanten waar wij de hele vrijdagmiddagborrel voor regelen! We denken altijd met je mee.

Ontdek onze webshop

Het grootste voordeel van Hoogerwerf is de eigen bezorgservice, waardoor het contact heel persoonlijk is. Iedereen is heel makkelijk te benaderen en alles wordt snel geregeld.

Facility Management

Rijk Zwaan Zaadteelt en Zaadhandel

Het contact met Kirsten is super. Als we een nieuwe vestiging openen, bestellen we bij Hoogerwerf een speciaal starterspakket voor de nieuwe vestigingen. Hoogerwerf ontzorgt ons.

Caroline Zuijdendorp

De Nederlandse Kluis

Team kantoorartikelen

KANTOORARTIKELEN

Kirsten Hoogerwerf

KANTOORARTIKELEN

Maaike Kroos

KANTOORARTIKELEN

Ersel Sarac

KANTOORARTIKELEN

Robin Hofman

BEL MIJ TERUG