fbpx

Projectmanagement

Wie zijn kantoor of bedrijfspand efficiënt wil laten inrichten, zoekt naar volledige ontzorging. Daarom werken we bij Hoogerwerf zoveel mogelijk vanuit een turnkey kantoorinrichting. Dat wil zeggen dat wij alle disciplines aanbieden en coördineren, die voor een kantoorinrichting noodzakelijk zijn.

Veel van de disciplines hebben we zelf in huis. Zo begint een traject vrijwel altijd met het ontwerp. Onze ontwerpers creëren een omgeving die past bij jouw bedrijf en de werkwijze. Als wij de opdracht krijgen, starten we met de projectvoorbereiding. Alle werkzaamheden die nodig zijn om het eindresultaat te bereiken, voeren wij uit. Je geeft ons de sleutel, en je hoeft zelf niets te regelen!

1

Hulp van specialisten

Bij de uitvoering maken we gebruik van een groot aantal vaste partners; bedrijven en specialisten die onder onze regie en verantwoordelijkheid specifieke werkzaamheden uitvoeren. Daarbij kun je denken aan architecten, installateurs, bouwkundig aannemers, maar ook neurowetenschappers, lichtarchitecten of akoestisch specialisten.

2

Geselecteerde, vaste leveranciers

Naast de bedrijven en specialisten die ons bij de realisatie ondersteunen, kiezen wij ook voor vaste, zorgvuldig geselecteerde leveranciers. Kantoormeubilair, verlichting, av-systemen, vloerbedekking; voor al deze en nog meer onderdelen in een kantoorinrichting werken wij met een beperkt aantal producenten. Leveranciers waarvan wij weten dat zij kwaliteit en service leveren. Zo ben je niet alleen verzekerd van kwaliteit op het moment van levering, maar ook in de gebruiksfase.

3

Coördinatie en begeleiding

Voor elk project stellen we een realistische planning op. Op basis daarvan weet elke specialist of leverancier exact wanneer hij of zij aan de slag moet of wanneer we bepaalde producten nodig hebben. Onze projectmanager zit boven op het project en onderhoudt contact met al deze partijen. Zo zorgen wij dat iedereen zijn afspraken nakomt. En kan jij op tijd je volledig nieuw ingerichte kantoor in gebruik nemen.

4

Oplevering en nazorg

Zodra het casco gereed is, start de inrichting. Stap voor stap komt het ontwerp tot leven en nadert het moment van oplevering. Maar na die sleuteloverdracht zijn wij niet direct weg. Onze projectmanager geeft uitleg over het gebruik van de inrichting. Heb je daarna nog vragen of zijn er elementen waarover je niet 100% tevreden bent? Dan komen we terug om te luisteren, te adviseren en aanpassingen te verzorgen waar dat nodig is.

 

In ons nieuwe pand vond ik het belangrijk om medewerkers iets extra’s te bieden. Daarom vroegen we Hoogerwerf mee te denken over ons bedrijfsrestaurant. Dit is nu niet meer alleen een plek om te eten, maar ook een plek voor bijeenkomsten en ontspanning. We zijn heel tevreden!

Bart Houdijk

Houdijk Holland

Hoogerwerf heeft in verband met de akoestiek ons plafond verlaagd. Daarnaast hebben ze een nieuwe spreekkamer ontwikkeld en staat er nog meer op de planning. Alles verloopt altijd zoals gehoopt. De monteurs zijn vaklui die kwaliteit leveren. Dat is voor ons veel waard.

Marcel Smolders

De Nederlandse Zorg Bemiddelaar

Team interieur projecten

DIRECTEUR

Peter Hoogerwerf

Linda, kantoorinrichter bij Hoogerwerf

INTERIEUR PROJECTEN

Linda Goedhard

INTERIEUR PROJECTEN

Manja Buitink

INTERIEUR PROJECTEN

Peet van Zanten

INTERIEUR PROJECTEN

Remco Pruijsers

BEL MIJ TERUG