fbpx

De 5 grootste voordelen van de webshop van Hoogerwerf

Leestijd: 3 minuten

De 5 grootste voordelen van de webshop van Hoogerwerf

Wat zijn de 5 grootste voordelen van onze webshop? Die zetten we maar al te graag voor je op een rij. Wat vind jij het fijnst?

Ben jij nog niet zo bekend met Hoogerwerf? Dan leggen we je graag uit wat de voordelen zijn om bij ons jouw kantoorartikelen te bestellen! Bij ons is het bestellen super makkelijk en snel. Bij ons heeft iedereen verstand van zaken, wie je ook spreekt. Iedereen kan jou dus helpen het juiste product te vinden, ook als je het zelf even niet meer weet. Geloof ons: iedereen die bij ons werkt houdt meer van kantoorartikelen dan van voetbal. Oké, met uitzondering van een paar collega’s dan. Maar wat zijn nu eigenlijk onze 5 grootste voordelen? Dat vertellen we je graag!

1. Je bestelt zoals jij dat fijn vindt

Vanuit ons hoofdkantoor in Vlaardingen kunnen we jou helpen zoals jij dat fijn vindt. Bestel je het liefst gewoon snel en makkelijk via de webshop? Kan hoor! Maar we kunnen je ook van begin tot eind bijstaan en alles uit handen nemen. Of je nu per mail, telefonisch of face to face contact met ons hebt, het hele team gaat met liefde voor je aan de slag.

2. We gaan met de trends mee

Wij houden van trends en houden ze nauwlettend in de gaten. Regelmatig geven we jou via onze blogs ook een update van de nieuwste trends, de laatste gadgets en de leukste snufjes die jouw werk nog leuker maken.

3. We hebben een groot assortiment en leveren persoonlijk 

We zijn aangesloten bij de inkoopvereniging van Quantore, waardoor wij 23.000 producten kunnen leveren. Bestel je voor 15.00 uur? Dan kunnen wij je order de volgende werkdag al bij je leveren. De meeste bestellingen worden uitgeleverd door Ersel of Robin, onze eigen bezorgers. Voor orders buiten regio Groot-Rijnmond maken wij gebruik van verzending via PostNL, DHL of GLS. 

4. Het leukste team van Nederland vind je in Vlaardingen

Als je kantoorartikelen bestelt, krijg je te maken met een aantal van onze toppers. Maaike en Kirsten nemen je order aan en zorgen ervoor dat de juiste producten op tijd richting jou gaan. Onze bezorgers Robin en Ersel staan elke dag al om 07.00 uur bij ons klaar om jouw bestelling in te pakken en hem persoonlijk bij je te bezorgen. Met wie je ook te maken krijgt, het zijn stuk voor stuk kantoorartikelen encyclopedieën, die antwoord kunnen geven op al je vragen!

5. Zoveel meer dan alleen kantoorartikelen!

Niet iedereen weet het, maar wij verkopen ook veel facilitaire producten! Het is dus niet nodig om je vrije zaterdag op te offeren om de supermarkt leeg te kopen voor je bedrijf! Scheelt tijd, geld én moeite! Wij kunnen je voorzien van alle keuken- en kantineartikelen als koffie, thee, frisdrank, cup-a-soup, keukenapparatuur, koekjes en snoep. En jawel, ook voor schoonmaakartikelen, lampen, batterijen, wenskaarten, parkeerschijven, cadeaupapier, slingers, EHBO-boxen, verlengkabels, steekwagens, brandblussers en blusdekens kun je bij ons terecht! Goed om te weten, toch?

Dus.. Overtuigd? 😉 Ga dan snel naar onze webshop en bestel alles wat je nodig hebt. Staat er iets niet tussen? Of ben je nog niet helemaal overtuigd? Neem dan vooral contact met ons op, we helpen je met alle liefde verder!

Geschreven door
Team Hoogerwerf

info@hoogerwerf.nl

Gerelateerde blogs

BEL MIJ TERUG